مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 11:322022-07-29اجتماعي

آخرین وضعیت سیل در مازندران| سیل در چالوس 3 فوتی برجای گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از پیدا شدن سه جنازه در جریان سیل اخیر در چالوس خبر داد و اظهار کرد: مسیر 10 روستا به دلیل آورده در محور فرعی ناتر دلیر شهرستان چالوس مسدود و روستای واسکول در محاصره سیلاب است و تاکنون سه جنازه پیدا شد.

وی با بیان اینکه جاده دلیر روستای فولادکلا 30 نفر در محاصره سیل و دو نفر داخل رودخانه افتادند،گفت: در شهرستان چالوس مسیر کندوان با گل ولای آسیب دیده و مشکل برای تردد خودرو مسافران وجود دارد.

 محمدی با بیان اینکه برق محور اصلی پل اوشن تا همسفر شامل روستا های ساتر، مکارود و سایت ایرانسل قطع است، افزود: اتفاقات شبکه توزیع برق غرب در حال فعالیت است   سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: در شهرستان کلاردشت تنها در بحث آب شری به دلیل گل آلود بودن آب و جلوگیری از آسیب رساندن به تصفیه خانه از مدار خارج شده و آب رسانی به مردم با سه دستگاه تانکر  در حال انجام است.

وی افزود: در شهرستان تنکابن هم تخریب دیواره محور مسیر سه هزار گزارش شده است، همچنین آب گرفتگی حیاط منازل منطقه و همچنین در این آبگرفتگی دو ساختمان در حاشیه رودخانه اتفاق افتاده که یک ساختمان به دلیل آسیب زیاد سیلاب بخشی از آن تخریب گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سیل در مازندران| سیل در چالوس 3 فوتی برجای گذاشت

آخرین وضعیت سیل در مازندران| سیل در چالوس 3 فوتی برجای گذاشت